top of page

Kompozycje na pulpit systemu Windows są już dostępne do pobrania z mojej strony

Miło mi poinformować, że kompozycje tapet na pulpit sytemu Windows są już dostępne do pobrania bezpośrednio z mojej strony. Wciąż jest to w fazie rozwoju, wiec wkrótce będzie tu więcej kompozycji do pobrania. Rezygnuje z witryny themebeta.com, gdyż chce, by wszystko było w jednym miejscu bez niepotrzebnych przekierowań i inków. Dotyczy to również motywów do chrome, które również będą tu wkrótce dostępne. Dodatkowo tamta witryna spowalniała działanie komputera i miała błędy w wyniku czego motywy i kompozycje nie wyświetlały się poprawnie na wszystkich urządzeniach, oraz nawet niekiedy nie można było ich pobrać.

Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej się użytkowało. Dodatkowo można na mojej obecnej stronie użyć wyszukiwarki, aby znaleźć żądany motyw lub kompozycje (jeśli istnieje).

4 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page